Skocz do zawartości

Change
Zdjęcie

E46 328Ci



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1
Bio

Bio

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Z:Bratislava
  • Auto:E36 Compact

MARKA: BMW
MODEL: E46 328Ci
SILNIK: M52TUB28
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Seria M-technik
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Seria
FELGI/OPONY: Lato - Styling 135 225/40R18 - Jakieś Michaliny - na przyszły sezon nowe, Zima Styling 42 R16 rozmiaru opon nie spisałem. 
ŚRODEK: Półskóra, Sportsitze
CAR-AUDIO: Seria z mini-navi i 6cd zmieniarką - gra ok, nie tykam. 
INNE: Podtlenek LPG z powiększoną butlą zamiast koła zapasowego.
PLANY: Może klapa CSL, lub dokładka CSL-podobna, dystanse pod S135, a tak ogólnie to po pierwszym wypadzie na SlovakiaRing będę wiedział, czym trzeba się bawić, aby zwiększyć potencjał do szybszej jazdy w zakrętach. Może dorzuce elektryczne sport-sitze z pamięcią, co by moja mogła się wygodniej wpakowywać w ten wóz.
 
Tak ot wyszło, że wpakowałem się w 3-cie BMW. Nie wiem co spieprzyłem w życiu, ale cóż - jest. Czarne... z zieloną, półskórzaną tapicerką (huh).
 
Typowe daily to jeżdżenia po Bratysławie i BA > BB > BA, którym poślizgam się w zimie.

 

Nie oczekuję wiele od tego auta, nie mam też wielkich zapędów na robienie coś z nim poza przeglądami i bieżącymi naprawami.

IMG_9610.jpgIMG_9616.jpgIMG_9622.jpgIMG_9599.jpg



#2
Kuźnia AUTO

Kuźnia AUTO

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Z:PL
  • Auto:Póki co brak :D
Mi się podoba. Bardzo schludne :)

#3
Bio

Bio

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Z:Bratislava
  • Auto:E36 Compact

już siedzi zimowy setup + wymienione tuleje wahaczy (słowackie drogi i 18" to złe połączenie)

 

Teraz przez zimę będę odmalowywał letnie felgi, więc jakby ktoś chciał Styling 135 niech da znać, bo na następny sezon wolę pójść w 17" Pewnie w czarne JR-3, bo bardzo robi robotę w tej budzie. 



#4
Bio

Bio

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Z:Bratislava
  • Auto:E36 Compact

szalone tuningi w wozie...

IMG_5638-820x461.jpg

IMG_5640-632x356.jpg

IMG_5647-632x356.jpg

Szalonej gleby nie będzie (wg. standardów stęsu praktycznie w ogóle) - bardziej ustawienie function > form, więc lepsze prowadzenie a przy tym uniknięcie rozwalenia podwozia na słowackich drogach. 



#5
Pończak

Pończak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 82 postów
  • Z:BB
  • Auto:AE36 318ti
Ile taki BC?

#6
Bio

Bio

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Z:Bratislava
  • Auto:E36 Compact

ok 1050-1200 Ojro



#7
Pończak

Pończak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 82 postów
  • Z:BB
  • Auto:AE36 318ti
Sporo. Dlaczego nie chciałeś ISC? Trochę taniej, a chyba nie będzie gorsze.

#8
Bio

Bio

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Z:Bratislava
  • Auto:E36 Compact

Z BC Racing korzystają chłopaki z MotoIQ (znający się na budowie wozów szybko pokonujących zakręty), z którymi ostatnio jestem w kontakcie.

No i 2 najważniejsze:

1. mail z zapytaniem "ile i na kiedy" został zignorowany.

2. W Słowacji na zestaw RM (przednie amortyzatory upside-down, czyli mniejsza masa nieresorowana + lepsza praca amortyzatora + lepiej się siły rozkładają na kolumnie amortyzatora) dostałem cenę jak na podstawowy ISC.

 

No i wiele osób potwierdza, że ISC jakościowo to półka D2, K-Sporta, a BC jest stawiany wyżej. 



#9
Bio

Bio

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 postów
  • Z:Bratislava
  • Auto:E36 Compact
Także ten - BC zamontowany  :mrgreen: 
IMG_5679.jpg
IMG_5675.jpg
porownanie.jpg
 
Pojeżdżę trochę, poczekam aż się ułoży i może nieco niżej (1cm?) skręcę, chociaż wątpliwe, bo nie chcę spieprzyć roll centera. 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Daily

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych